Nejčastější dotazy

Objednávky a zboží

Musím se zaregistrovat, abych si mohl objednat zboží?

NE, není to povinné. Objednávku můžete podat i bez registrace a založení účtu.

Co mám dělat, pokud zboží není niž skladem?

Nezoufejte, znechte nám vzkaz a jakmile zboží přijde, budeme Vás kontaktovat.

Mohu zboží vrátit nebo vyměnit, když nebudu spokojen?

Samozřejmě. A máte na to 14 dnů, během nich můžete zboží kdykoliv bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit. Musí být v původním stavu.

Jak je to s reklamací?

Na všechny produkty z našeho e-shopu se vztahuje 2 roční záruky, během níž je možné zboží reklamovat.

Vrátil/a jsem, kdy mi vrátíte peníze?

Jakmile se nám zboží vrátí, posíláme informační e-mail a pak i peníze. Ty máte na svém bankovním účtu zpátky nejpozději do 10 pracovních dní.

Mohu spolu se zásilkou dostat fakturu?

Ano, ale pod podmínkou, že bude tato možnost označena během vyplňování objednávky a budou vyplněna políčka s údaji nezbytnými pro vystavení faktury. Doklad bude připojen k zásilce.


Doprava, Platba

Kdy obdržím objednané zboží?

Zboží odesíláme do 24hodin. Objednávka s on-line platbou (platba platební katrou, bankovním převodem), která bude uhrazena a platba připsána na náš účet před 13:00, bude objednávka odeslána ještě téhož dne. Poté zboží 1-2 dny cestuje. Za 2-3 dny je u vašich dveří.

Jak zjistím, že zboží již bylo odesláno?

Při předání zboží přepravci Vás budeme kontaktovat e-mailem.

Od jaké částky máte dopravu zdarma?

Od částky 900 Kč platíme dopravu za Vás.

Jaké možnosti dopravy nabízíte?

Můžete si vybrat mezi:

  • Českou poštou – Balík do ruky či na poštu
  • PPL
  • Zásilkovna

Více infromací od dopravě a ceně naleznete na Způsob dopravy.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra neodebírat. Vzbuzuje-li zásilku známky poškození a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Pokusíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?


Nenašli jste odpověd’ na Váš dotaz? Kontaktujte nás!

Váše dotazy nám napište na info@stayin.cz nebo zavolejte na tel. 776 032 544.